唉................太難la d卷~_~(希望合格la,唔求高分la~_~)
hoho..........我ge Dear mother(蔡美婷)終於都認我做佢個女啦...hehe ....至於Dear daddy大家都知who la........佢地ge私生活........he he.....ask佢地la.....(呀媽睇咗唔好罵我)
唉.................i wish i can 合格la.........係咪?
12:00....終於2008年啦!
首先我有三個願望:第一,學業進步-合格而且ok高分...第二,袐密...第三,祝所有人健健康康,快快樂樂!!!!!當然希望所有有情人終成眷屬(like 草草 and CKM)..
新一年,大家有咩願望呢?
聽日番學啦,真係ヌ[驚]又喜....
我發現朱b有個lover,叫[傻佬],唔知係who...
HappY NeW YeaR!!!