25-6-2008 未必太大雨了.... 琴晚訓前12點左右睇yahoo見到8號波 今早起身.. 天黑黑的-.- 訓左10個鍾... 頭好疼-.-
前日shot牌的時候介親手,超痛... 今日好左好多了~
本來諗著搵kevin玩的ar, 點知又咁大雨... 係屋企幫fd下載ss4s, 媽的22part我下載到手軟了..