www_ing123
暱稱: WING....*=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-18
2008-05-21
2008-05-03
2008-04-29
2008-04-24
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 51
今日人氣: 1
累積人氣: 532
2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


  mood##類: 未分類

去完旅行3日
今日係去完旅行後第一日去拾野
呵呵*
格左3日......................

------------------------------------------


今日係一日好有活力既一日
一早去左行山呀!!!
    真係累到,,唔知點講
 上到山頂..真係好靚,好舒服!
上山時既辛苦,,都抵返晒!
之後去左食早茶
        勞動後食野,,係特別好味!
     呵呵!之後比我見到何家呀!
=),,,then,,成日係到拾野
今日真係好勞力呀!
轉眼到晚上!

------------------------------------------

發表時間:2008-03-28 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 www_ing123 的日誌)


牙程 於 2008-03-29 05:19 PM 發表:
呢個先岩 : ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵..我都估到係你黎嫁喇..呵呵!我岩岩先整返好電腦!
Posted at 2008-04-03 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙埮 於 2008-03-29 05:18 PM 發表:
原來 ,,岩岩打錯名-_______________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵,,係呀..!我一開始都呂知係邊個!
但係最後都估到係你
Posted at 2008-04-03 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ppq2624 於 2008-03-29 01:32 PM 發表:
留cm俾你^^
其實我都好鐘意去旅行=]
可惜我太鐘意電腦啦~
d fd叫我去我都推左佢=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=)
梗係唔好喇旅行係好開心既事!
Posted at 2008-04-03 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙埮 於 2008-03-29 12:53 PM 發表:
嘻 ..買到破產系種褔氣哩 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..!!!
都好..好快又有返姐
Posted at 2008-04-03 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2008-03-29 10:48 AM 發表:
琴日熄左個喇叭聽唔到, 原來你個bgm咁好聽@_@
好舒服既感覺喔~ 咩歌黎嫁._.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

岩岩先整返好電腦!=)
Posted at 2008-04-03 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



陳秋﹏<” 於 2008-03-29 09:39 AM 發表:
第一次黎喔!!幾令令啵個BlOG....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵,,梗係,,因為我就係我!
Posted at 2008-04-03 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2008-03-29 12:52 AM 發表:
我見到你d累積人氣嘛=]
諗住學一兩個簡單魔術返學show下野XD但學唔識=0=
+好友方面..真係抱歉~ 我唔係好鐘意show d好友出黎, 但放心, 我唔會唔記得你既@_@
我訓先喇, 聽日再傾~好眼訓X_X
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK...!!
Posted at 2008-03-29 01:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2008-03-29 12:30 AM 發表:
新用Qooza..即係問你係唔係新既member
我起論壇個度研究緊d魔術= =好神奇xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,我明喇!
Posted at 2008-03-29 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2008-03-29 12:17 AM 發表:
我以前都有行過山既...不過而家好耐都冇行過lo~
計計下..應該成年都冇行過山= ="
你係新用Qooza嫁??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新的QOOZA?????
唔明!
Posted at 2008-03-29 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankyhunter 於 2008-03-28 11:51 PM 發表:
多謝你喔~做左我第一個應徵既人XD
山頂好靚嗎? 你個blog都幾靚呀=]

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

山頂靚呀..你都可以去睇睇!!=)
Posted at 2008-03-28 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





音樂盒
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋