=]...
=]]
x0xsteven
暱稱: ♥ ; ) 往 事 只 能 回味 `=P
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2013 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2009-10-18
放假!!
=v=白田的生活 - 好...
~(._.)~ 第一篇日誌!
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
=]]


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


2009-10-18 分類: 未分類

/~\


經過2個星期既推遲......


終於有得旅行啦!!!!!!!!!  



一朝都係屋企打機Orz  (宅男....!?)  囧



好悶



之後晚上去左西九買返幾件衫丫~褲丫~皮帶呀~


見乜買乜;D  當然唔洗我比錢=]]



返到屋企馬上試衫    岩岩好著得落=,=



點知-口-...



班衫.....竟然唔岩著!!!!




呢獲傑囉=.= 件衫著上身...機附飛釘咁濟T.T凸




係咪有人拎q錯我件3丫頂..!!!!!

 

 

我咁fit/.\冇理由唔岩著....






聽日點算呢.______.""



實比周錦佢地笑到黃- ...-







                                                 !

                                                                                                                                                                                                                           完


另附上本週我的最愛MV一首 囧''睇曬唔好飛~"
請先關掉QooZa音樂=]]  自找笑點

 

 

 



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


放假!! 愉快 分類: 未分類

所以打機!!







/≧▽≦\!





the end XDD



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


=v=白田的生活 - 好悶架/﹏\ 開心 分類: 未分類


如題
.........







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 























........












 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 











..........



















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







.............(???)
























 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










開始._.

 唉-_________-又係星期四......  最憎星期四     點解!?


頭2堂吾算難涯''


      通識                          +                中文
(吹水堂-  .-)                        (聽  小紅   吹水堂 ._.''')

============================================
                                  小息囉~!                      短暫的快樂a__a
 ============================================




英文丫..我   ....  都算啦..  衰在要連堂 T_T

冇左鳳文姐擋住視線 囧rz......

前路暢通無阻~(-口-)~..

-.-雖然我坐最後..A_A又係最角位

打機又唔係....聽歌又唔係...傾計都唔得=_=...

就係咁..


磨下磨下磨下...............................

磨完1堂-  ,,-

第2堂 ..........慘囉=.=       



懶得打~_~太慘烈



數學  45分鐘堂係我心目中只係過左4分半鐘- .-


食飯=口=


終於唔係食脫水狗糧=.=         出街食飯真好=[[  


.............~
...........~

........~


.....~



體育x2!



deg 晒成班女仔出班房後''

成班男仔係道換3   =口=..... 我冇份- .- 懶得換


2D班D人都入埋黎換 哈''


黃人傑都入埋=]

點知鐘sir 入黎捉人""

 

魚丸第一個比人捉  0,0


比鐘sir 插完一輪之後..

叫佢去樓下搵黃人傑-.-

當然XD呢個時候黃人傑重係班房  不過冇比人發現姐XD

我同周錦佢地成班係道喪笑A_A

真係想知魚丸鄰 搵D咩上黎交差._______.''


最後黃人傑 竟然 避過鐘sir 耳目落左樓下 囧.....!?

問佢又唔答我               一味係道狂笑-_-


唉=.=體育3 借左比魚丸 冇得用都算''

重要又比人拉左落樓下 操場 插左 半粒鐘-_-

廣仔變撚態 囧  要我地企係最曬果個位





總之................



星期四冇好野啦





屌哪星!
 仲有野睇架=.=  ↓↓↓↓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

閒人-_______-  @m

 

 

 

 

 

the END XD



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


~(._.)~ 第一篇日誌! 不屑 分類: 未分類

       ◢███◣
      ◤  │   │   ▌  ╭────────╮
 C|  --┘   └-- ▏ │        呢排好忙,
  |        O     ▏  ╯ 冇時間打''~
    \     '︶'/     ─────────╯
     ◢█▅ ▅◣






  好可愛的小貓><
    ∧ ∧
   (,,・д・)
  ∼(_u_u_) 




 跳舞的貓!?
     +  (\_/)(\_/)(\_/)  +
      ( ・∀・∩(・∀・∩)( ・∀・)
 +  (( (つ        ノ(つ  丿(つ    つ    ))  +
       ヽ  ( ノ ( ヽノ      ) ) )
      (_)し'       し(_)  (_)_)










完架啦 囧?





你想幾長!!?