如題
.........
........
..........
.............(???)
開始._.
唉-_________-又係星期四...... 最憎星期四 點解!?
頭2堂吾算難涯''
通識 + 中文
(吹水堂- .-) (聽 小紅 吹水堂 ._.''')
============================================
小息囉~! 短暫的快樂a__a
============================================
英文丫..我 吊 .... 都算啦.. 衰在要連堂 T_T
冇左鳳文姐擋住視線 囧rz......
前路暢通無阻~(-口-)~..
-.-雖然我坐最後..A_A又係最角位
打機又唔係....聽歌又唔係...傾計都唔得=_=...
就係咁..
磨下磨下磨下...............................
磨完1堂- ,,-
第2堂 ..........慘囉=.=
懶得打~_~太慘烈
數學 45分鐘堂係我心目中只係過左4分半鐘- .-
食飯=口=
終於唔係食脫水狗糧=.= 出街食飯真好=[[
.............~
...........~
........~
.....~
體育x2!
deg 晒成班女仔出班房後''
成班男仔係道換3 =口=..... 我冇份- .- 懶得換
2D班D人都入埋黎換 哈''
黃人傑都入埋=]
點知鐘sir 入黎捉人""
魚丸第一個比人捉 0,0
比鐘sir 插完一輪之後..
叫佢去樓下搵黃人傑-.-
當然XD呢個時候黃人傑重係班房 不過冇比人發現姐XD
我同周錦佢地成班係道喪笑A_A
真係想知魚丸鄰 搵D咩上黎交差._______.''
最後黃人傑 竟然 避過鐘sir 耳目落左樓下 囧.....!?
問佢又唔答我 一味係道狂笑-_-
唉=.=體育3 借左比魚丸 冇得用都算''
重要又比人拉左落樓下 操場 插左 半粒鐘-_-
廣仔變撚態 囧 要我地企係最曬果個位
總之................
星期四冇好野啦
屌哪星!
仲有野睇架=.= ↓↓↓↓
閒人-_______- @m
the END XD |