唉~好耐都无下个日记拉!都唔知有无人留言咖!写来都无用拉~~
话甘快就过左辛苦噶日子拉!!今日就系阶段考!有点题都唔识做啊
搞到我无塞点时间做!激死人拉!今日又要考体育喔~辛苦到我死甘。。
虽然跑到第一名,但是我都无咩好开心咖,都系甘姐,其他科考唔好,有鬼用咩~
点都唔开心咖拉!!系学校学左甘多也,仲考成甘,我真系无用拉~~
仲话要考上重点高中先!都唔知得无先吖!宜家烦死拉~~
应该点算吖!!宜家上课都好少听课,前面哥二个男同学,有吵住塞喔..
搞到都无心机学习,叫我点搞好成绩距吖!!“烦”