|
好久冇打日記了..因為最近心情不大好..所以冇心機打..
過去個兩場學界...第一場發揮得淋漓盡致..一絲不苟..
可以比得上上年班際對個呀程個班個場..第一場..冇失波..
可怕既是係第二第比賽到發生..個場失左兩球.大失水準..
兩二球仲要係我3年以黎最表現最差既一球..我景然....
唉..都係別提比較好...但係最後都係4比2勝出....
今日打既野比較多...希望你會睇得曬..
今日特別開心...因為成日都係到玩..好正呀..
頭兩堂中合人文..係到同志豪..屎塔用部手機係咁send野
小息同呀鋒.小旺落左去買野食..打鐘仙返上去...
上去個時仲見到華dee..跟住兩堂英文.一開波...
第一個鬧既就係我..佢要我重抄罰抄..佢都忽既..
d字寫得唔令要抄多一倍...呢個地球上仲有冇天理呀..
跟住默書..下學期第一次成功出貓..好波..條老野...
成日望過黎..好彩我都醒..冇比佢捉到.捉到既話....
後過不可想像..緊住講BB...之後中文,.比左部電話雪雪玩...
係到睇相...傾計.係咁叫呀鋒全名..都唔係好記得呢堂做過d咩tim..
lunch諗住返屋企食...點知..佢地承意拳拳咁比錢我食飯..
咁我冇理由唔接受佢地既一番好意嫁..
呀鋒係大古東...出得最多錢..出左11元正港元..
比佢包起左我...我今晚係佢嫁啦..返到去一堂IS.勁想聽書
聽條毛咩..肥勝老牛兩條撚皮係到同我玩一個傳一個..
姐係肥勝講D野比老牛聽..老牛講比我聽..我右唔知講比邊個聽喎..
一時講比志豪聽..一時講比屎塔聽..有時仲要對住個窗講...
笑死我啦...緊住中文..小旺呀鋒個D玩PSP..
肥勝個D玩3國志..志豪自我陶醉係佢部同我個部同款唔同色既電話到..
我就同雪雪屎塔玩我部電話(魔法壽C)之前屎塔都話我無聊..
跟住屎塔玩到係咁笑笑笑..笑到傻曬..玩一次仲唔夠..仲要玩多幾次..
雪雪玩到咁上下飲水..佢飲水前話..唔準笑..
緊住我同屎塔都冇笑到..佢一飲..屎塔就黎料..
係咁笑...搞到雪雪差D噴..屎塔仲不停笑..搞到我都笑埋一份..
好玩...哈哈/.....緊住MATH...右同老牛肥勝玩個D GAME
今次要做埋動作..仲要扮呀鋒..好難扮呀...佢D表情真正...
笑到我死曬...放學留低罰抄..跟住仲要揾BEN屎雄..
留到5點幾..呀鋒陪我陪到5點幾...真夠朋友..我愛你..
跟住落左排球場打啤排..玩玩下玩人疊人..好玩..
B鋒叫新丁洗排...B鋒話..(你洗既彈你賓周..唔洗既.彈你2千下賓周)
笑到我M奶肥丘死死下..跟住返屋企個時同華DEE玩到跌左係條馬路到
好多人望住...哈哈..........開開心心過日子..睇得曬既CM丫..有糖食
|