x23485973
暱稱: □×〞●o東“
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-09-12
2007-04-22
2007-04-20
2007-04-14
2007-04-04
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
hyo.....日記
suki....日記
屆哥...日記
肥wing...日記
屎塔...日記
春姐..日記
貞貞..日記
偉...日記
雪....日記
程....日記
華dee
鋒...日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 112
今日人氣: 1
累積人氣: 5252
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天



 

2007-03-08

 

好久冇打日記了..因為最近心情不大好..所以冇心機打..

過去個兩場學界...第一場發揮得淋漓盡致..一絲不苟..

可以比得上上年班際對個呀程個班個場..第一場..冇失波..

可怕既是係第二第比賽到發生..個場失左兩球.大失水準..

兩二球仲要係我3年以黎最表現最差既一球..我景然....

唉..都係別提比較好...但係最後都係4比2勝出....

今日打既野比較多...希望你會睇得曬..

今日特別開心...因為成日都係到玩..好正呀..

頭兩堂中合人文..係到同志豪..屎塔用部手機係咁send野

小息同呀鋒.小旺落左去買野食..打鐘仙返上去...

上去個時仲見到華dee..跟住兩堂英文.一開波...

第一個鬧既就係我..佢要我重抄罰抄..佢都忽既..

d字寫得唔令要抄多一倍...呢個地球上仲有冇天理呀..

跟住默書..下學期第一次成功出貓..好波..條老野...

成日望過黎..好彩我都醒..冇比佢捉到.捉到既話....

後過不可想像..緊住講BB...之後中文,.比左部電話雪雪玩...

係到睇相...傾計.係咁叫呀鋒全名..都唔係好記得呢堂做過d咩tim..

lunch諗住返屋企食...點知..佢地承意拳拳咁比錢我食飯..

咁我冇理由唔接受佢地既一番好意嫁..

呀鋒係大古東...出得最多錢..出左11元正港元..

比佢包起左我...我今晚係佢嫁啦..返到去一堂IS.勁想聽書

聽條毛咩..肥勝老牛兩條撚皮係到同我玩一個傳一個..

姐係肥勝講D野比老牛聽..老牛講比我聽..我右唔知講比邊個聽喎..

一時講比志豪聽..一時講比屎塔聽..有時仲要對住個窗講...

笑死我啦...緊住中文..小旺呀鋒個D玩PSP..

肥勝個D玩3國志..志豪自我陶醉係佢部同我個部同款唔同色既電話到..

我就同雪雪屎塔玩我部電話(魔法壽C)之前屎塔都話我無聊..

跟住屎塔玩到係咁笑笑笑..笑到傻曬..玩一次仲唔夠..仲要玩多幾次..

雪雪玩到咁上下飲水..佢飲水前話..唔準笑..

緊住我同屎塔都冇笑到..佢一飲..屎塔就黎料..

係咁笑...搞到雪雪差D噴..屎塔仲不停笑..搞到我都笑埋一份..

好玩...哈哈/.....緊住MATH...右同老牛肥勝玩個D GAME

今次要做埋動作..仲要扮呀鋒..好難扮呀...佢D表情真正...

笑到我死曬...放學留低罰抄..跟住仲要揾BEN屎雄..

留到5點幾..呀鋒陪我陪到5點幾...真夠朋友..我愛你..

跟住落左排球場打啤排..玩玩下玩人疊人..好玩..

B鋒叫新丁洗排...B鋒話..(你洗既彈你賓周..唔洗既.彈你2千下賓周)

笑到我M奶肥丘死死下..跟住返屋企個時同華DEE玩到跌左係條馬路到

好多人望住...哈哈..........開開心心過日子..睇得曬既CM丫..有糖食

刊登時間︰2007-03-08 06:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]