8/7/2012
哈哈,第1次同我哥去swimming
不過佢唔識游又落雨,好快就走了
不過呢,諗住去沙灘,但去完再出西9
變左著拖鞋出西9 7.7 v(00)v
不過收穫不錯:D
12/7/2012
去左牙姐到打牌,第1次見到梨條仔@@"
不過知sophia今日生日,所以打完去左同佢過
我地買左個蛋糕有我,亮,梨,gary同牙姐
我地食完PIZZAHUT就出發了
係公園食完蛋糕之後落左jb打機,我對街霸部機上引了@@
個雷人好屈的說,哈哈,不過3蚊玩左半個中,勁贏
點知比個李小龍ko左= [ ] =""
17/7/2012
哈哈,招早約左南><"
不過晚約左sophia食皇府串燒
所以我由hkj去西區再返hkj再去西環..哈@@
不過都勁正特別係個扇貝,不過有小小酒,sophia醉了-0-"
仲有個車哩茄,牛舌,炒面等....

20/7/2012
同左SOPHIA去飲酒@.@
飲左雞尾同伏特加
不過對我黎講唔會醉,因為飲慣了
但本生頭痛,飲完痛上加痛....

22/7/2012
去實行曾經許下的承諾@@
23/7/2012
5點打8號風牙@_@
不過呢...嘻~
1點南打比我,我未訓醒
之後我醒左就去左搵佢了,YAYA
雖然比屋企人話8號風唔好出去
不過之後我媽比我出,傾好左
最多早d返8點到,我平時11點幾返
落左街我爸嘈,我媽又聽佢講,叫返我返黎
不過我呢,緊係唔會聽,又係牙爸....
佢都唔理我了,都唔知第幾個月冇理我了,所以緊係唔聽^^"
次次都搵牙媽黎暗串我,最憎,有咩咪直接搵我講囉
不過呢,開心的是有新的回憶可言
雖然我對住屋企好唔開心
不過見到南開心曬,哈哈
我地一齊左的第138日
最深刻的就係8號風屋企冇野食
2條友唔帶遮落街買dinner
大風果時叫我企埋一邊等佢
佢自己去買,之後返黎接我
返到屋企一齊洗腳,之後開餐
食完係聽到訓住睇電視
睇完玩轉3周半先走
走果時,我令遮好似成日撞到佢-3-"有d不好意c
但,佢病病地都淋雨陪我等車
上到車有他的關心,不錯:P

之後返到屋企留下岩岩好9號風了
返到屋企,我妹訓左我張床,唯有2個人一張床
不過風都好嘈,再冇位...我成晚冇訓....
|