今日番工個陣 已經遲左出門口;( 因為冇人叫我XD
今日唔係好多野做 做左個幾鍾就唔洗做 之後係到玩IPHONE 同WHATSAPP
放左工出左去做GYM 要努力丫;)
之後番左屋企就有人BID左隻3眼仔 又要我出去交收=[ 好攰丫 中秋有咩好做丫=[