=W=
xKent
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:7752
xKent
暱稱: ;(;(
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
有朋友=冇
•
終於諗清楚了
•
出左4s 啦 ;D
•
不用番工的日子,心情空...
•
回到最初的起點
文章分類
•
全部
(35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2012 年 01 月 (1)
•
2011 年 11 月 (3)
•
2011 年 10 月 (3)
•
2011 年 09 月 (11)
•
2011 年 08 月 (7)
•
2011 年 07 月 (3)
•
2012 年 01 月 (1)
•
2011 年 11 月 (3)
•
2011 年 10 月 (3)
•
2011 年 09 月 (11)
•
2011 年 08 月 (7)
•
2011 年 07 月 (3)
•
2011 年 04 月 (1)
•
2011 年 03 月 (1)
•
2011 年 02 月 (1)
•
2011 年 01 月 (2)
•
2010 年 12 月 (1)
•
2010 年 11 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
yuenman520
C_HYuK
iam_h1uyInG
karen789
YiNg996317
twtcrying
yickwing
BaKaTracy
boey5346
bibi_3344592
Megaromania
Boyinbovo
顯示全部(201)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 114
今日人氣: 3
累積人氣: 7752
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2011 年 9 月 9 日 星期五
今日腳痛番唔到工 ;(
分類:
未分類
今天起身隻腳超痛 ;(
所以冇番到工
之後去左仁安睇e生
佢話我肌肉扯傷 ;(
好痛好痛丫;
發表時間:2011-09-09 07:04 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 xKent 的日誌
)
prince8
於 2011-09-11 02:29 PM 發表:
‵#Comment♥
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Marti_Kingstone
於 2011-09-10 05:58 PM 發表:
take care~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wendywendy02
於 2011-09-10 12:36 PM 發表:
com;
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 xKent 的日誌
]