SHIT 今日病病地咁 係咁流鼻水 又頭痛 真係好似病咁 等我而家訓番陣先 聽日訓醒睇下點
...聽日就要番學啦 遲d就要考試 都傻傻地既咁快考試 都唔知咩學校黎既 今個聖誕節過得好悶 最開心既一日就係去左遊戲展!_! 番學真係好悶丫 唔想番學啦
突然唔知點解又好似諗起佢咁 唔知想點咁 好多野煩...而排唔知做咩 ...今日終於拎番部電話啦
今日陸運會,比人收左部電話... 叫條友幫我睇住d野,佢整到個電話落地 比個仆街見到收左...星期四先拎得番。 仲有今日跑1500米,痴線,勀到死。
日日都無出街好悶呀 打又打唔到機,入唔到ggc 搞錯呀點解入唔到ggc嫁