今日去左海洋公園渡過
仍然係單身,同朋友過
不過玩得勁開心:)
唔洗$,有2張飛SO就去玩
玩左我從未玩過GE 2個過山車+跳樓機!
我只可以講,我傻左啦!
本身有少少畏高,但係今日好異常地咁勇,去玩曬全部恐怖野.
沖落黎果下大叫,真係好爽!!!可以講我應該克服左X)
估唔到,今年同上次一樣,D人都係咁熱情
我地係咁幫D情侶影相..同埋有人同我地打招呼:)
我地仲講埋普通話
係牙,靚仔哥哥影相真係棒! 真係難得:)排左一陣至叫到佢幫我地影.
HEHE...係FACEBK睇唔到..
HAPPY DAY

|