好耐冇打qzLA......
早排個SP比賽(星期日)
又係得11.70M
明明試個時有12M上
唉......
有一排D技術好似突然冇晒禁
粒4K好似重左禁
個排真係好灰
好彩AR WU有睇我比賽
之後提點下我
D野先返返黎
YESTERDA TRAINING仲有下慢左都推到13M
我要將E個FEED KEEP住
我要加油AR!!