就讓我永遠都學不會離別你
9:00work,3:00幾
with 魚蛋join lover and friends
去左hlw,8:00幾出左tst打機...
10:00幾撘地鐵,ch bye bye 朋友們,
with lover back home,
佢又送返我...bye bye lover
then去join朋友們
去左食野,跟住去apm hea 打機...
1:00幾back home
只知不親你必會冰凍至死
7:00起身返去練波...
以為返8:00,返到去miss
話:嘩,做乜咁早ar...成班比張
通告點9左=.=...呆等左1粒鏟
熱到痴線,勁黑人憎...
辛苦到傻,勁耐冇練過波...
11:45終於走得,真係曬到
仲暑,晏奏返左學...
7:00幾with ling lee
去shopping,有收穫...
10:00幾返apm join朋友們
睇波,氣氛超好,激愛torres
1:00倒back home
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
好lun悶ar.DIu
我發毛喇,去街la
死ka喇再唔去下街...
日日呆在家中唔係
鋤DEE,打麻雀...睇波,食野
放假邊有人咁頹ka過得,
完全冇釋放既感覺,sHIt...
我要瘋狂痴哂線咁大笑1day,(期待中)
費籣度托利斯 我好鐘意你ar yeah^0^Y
世界杯神射手站時
係你3球ar..加油ar,XD
勁型lo你咩事唔該
西班牙 3:1 突尼西亞
yo...23號10:00
沙地阿拉伯VS西班牙
睇la...^^
我只可以將心割下來 親手給你
12:00去work...2:00幾
back home,好攰好眼訓
4:00訓左陣,then with
lover傾電話...
擔心你,要快d好返ar >0<