|
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| ,.,.,.,., |
|
與男朋友生疏了,難受...
心又再次亂了,忐忑不安的心情
如何控制,可否代我更加好...
你總是讓我猜不透!
這樣很討厭的你知道嗎?
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| ........... |
|
2:00幾同mami去拎相機,
之後去shoppingXD,快樂無比
then5:00幾join雞深去打機,
跟住去食飯...9:00幾返屋企
11:00幾with雞深傾電話
至深夜3:30,太多問題喇!
男朋友返左黎lu,yo~ |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
hoho  |
|
3:00幾約左ar思,勁耐冇見...
去左hl hea,then去左食野,
之後又去hea,跟住食糖水...
8:00幾去join燊仔,ar昌,雞深,
上網吧打機XD墨香,yo...
11:00幾back home
男朋友聽日返黎喇,^3^i miss you so much ar... |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
yoyo  |
|
10:00幾with mami出發去中環碼頭,
11:00幾去到,我同mami又遲到,
要ar公,ar姨佢地等=_=...then撘船,
去到去左燒野食,諗住游水,買左套泳衣,
之後諗住落水,d 水太凍,冇游到...then
去返燒野食...同屋企人勁warm
勁q 既ar公 好高既大佬^0^ mami既背面xd
冇着鞋既我
5:00幾行左陣,join埋表哥,表姐
6:00幾去左食海鮮,我至愛
食到8:00幾,就離開南丫島

9:30返左碼頭,之後搭地鐵back home
|
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
..................  |
|
我好掛住你ar...有冇掛住我ar!!!<---男朋友
一齊向墨香出發yo...XD笑死我
Today go to shopping了...有收獲.
|
|