|
十二點幾女主角黎左搵我...之後去左雞深屋企聽下歌,睇下片hea左個零鐘就搭mtr go apm...約佢地3點3要我,女主角,雞深,ar昌等左四個字東仔黎先之後倩B最後黎到...去左戲院買飛睇{恐怖靈訊}之後得返10min就入場...超快走去買野食...上到去岩岩好,入到去我地岩岩坐哂成行,我地隔黎個行勁嘈lo,好似間戲院佢地咁...套戲一般la,有d驚la...睇完行左去買筆,之後行左陣街
去搭mtr去shen shui po join呀龜,漳仔,水蜜桃...等位等左勁奈lo成粒鐘...入到去倩B要走先...之後食野...食完玩,笑死我,食d wasabi好辛苦ar
好彩我食左一次...之後去左7_11買野...行下,之後我地搭mtr back home...返到去差不多十二點...
...好開心ar...
 |