|
今朝屋企冇水=3="冇得洗面............靜係用d食水黎刷牙 = =
返到書院...已經遲左到...因為我之前搵唔到阿誠阿勤.....2點先搵到佢地...仲帶左個好得意既fd黎....叫莫龜wo....之後3點先到書院= =
搞事的人.....又帶多左個fd黎....我覺得...佢似我個某一位班主任miss= =真係好似.....
我仲有說服過樂樂同焜叔去...但係都唔去.....but嘉健開到口又去wo.\/.勁僧佢兩條友......明蝦我!仲有阿權...有小小野就郁手郁腳...低能到爆...仲要我做錯小小野or彈結他彈錯左,漏左,甩手....又就一定會超一聲......一聽到d唔好既野就第一時間話係我會做.....我話自己係學校個音樂學會副主席佢一聽到就話個學會死梗......佢3個冇得救ga la....我唔係做事做得好,但係佢地直頭係"差"!!!!!人格創新低!奸人堅個閉門第子!第二代金錢豹(有咩問題就刷個靚鞋先)!!!!
完晒d聚同阿婷佢地係度彈祈禱會要既歌~7點半先返到屋企~
|