ut完左無幾耐.
又要黎個first term exam.
真係要乖乖地聽書la.
唔係又好似ut咁.
考得咁靚就唔係咁好la.
科科攞滿分.haha! [發夢...-3-]
-------------------------------------------------
今日music考笛.
吹都未吹過.小息先學.
ha.原來好易吹.xd
唔洗1個小息就識吹.
第2個小息練熟埋佢.!
搞掂.14分.ha.超高lo~xd
可能因為我走左1粒音.扣左1分.
原本full架ma.><
放學有波睇.無仔𥄫-3-
ha.6點幾走.