今日好多人無番-3-
楊結玲番黎la!=)
MATHS堂.
龜亨話山冷氣,,痴痴地
佢話有人著冷衫,,
擔心我地健康,,
所以要山wo.=p,,收皮la!
又唔見佢話我地前幾日好熱,,
擔心下我地熱親.
開番個冷氣?!kaikai地!
之後quiz,,
差唔多白卷..做左2題-3-
龜亨見到我無做數,,
就問我做哂未.
我話做哂,,之後佢睇..
見到我畫左龜係份quiz道..
就叫我小息搵佢..
明係因為我串親佢,,懷恨在心la..
最後無去到.采佢有味..
扣哂我d操行分,,留我f.2ar笨xp
一大堆老師既歪理!
再講多次:
老師唔係大哂架!
點解學生永遠都要聽哂老師講,,
D老師就唔可以聽下我地講架LA咩?!
佢地自己覺得係點就係點..
原全唔洗理學生既感受,,
鍾意點講就點講..
如果咁樣都算係個老師既話,,
學生唔洗佢地教la..
教完出黎咪又係d咁自私,,
原全唔理人感受既人?!
FP堂,,
美樹打左個黑痴,,
之後佢要求去洗手..
王傑問:可唔可以講埋果部份先去?
美樹答:唔通你想爆發豬流感?
王傑再話:你都唔係豬
美樹就去左洗手LA..
笑!!XDD
調左位,,同林宇潼坐.
|