-^~^-
^^
xddxdd123
暱稱: 1.6:TinG=P`★樂古:成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
差唔多派哂d卷啦-v-'...
假期
讀得書好=升班嗎?
nRadio
一天的生活
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 28
今日人氣: 2
累積人氣: 433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


幾日既野一次過打哂@_@' 開心 分類: 未分類

2010-6-10

今日.搞店左英文卷之後,..家姐接我放學-0-...呵呵..之後食左少少野..就去明愛覆診~~~

個日又係三個月一度既廢話日^_^'..之後3點就食飯..去左西九龍食..仲買左1盒令我同家姐流哂口水既雪糕
 

1個星期唔洗就清哂1盒雪糕3-' 返到屋企..食完飯..就開始唔溫書..玩電腦..訓..睇電視..食野..

---------

2010-6-12

上左奧數..無寫單位扣到得返七分-_-' 本來有十三分..坐係我後面個肥仔(陳梓嵐)話寫哂單位佢有十六分

之後好多人都好不滿..送左 滑鼠墊 真係好正^0^..可以拎黎當扇用..又涼又正*_*

-------------------------------------------------------------------

今天

嘩...我一起身就五臟六腑..四肢都好似比人打左一餐咁...(唔洗理呢句野>^<)

起身就肚痛..搽左野都好痛..返到去都好痛....之後就TSA..數學TSA都好似未有發燒

到左小息..嘩..又發冷..又熱...到左第2小息真係頂唔順-0-

探熱..真係有燒..之後就早退返屋企訓左陣..起身食粥..老豆話去明愛睇醫生!!!

你都痴_線...未去到都死_左啦...要去都唔該..坐的士去>0<

我好似食左傻仔丸咁-_-

個頭好重丫..好暈丫..好熱丫..好凍丫..

食完之後佢先買藥(等超耐..)

等個陣沖左1個涼+睇tv

食完藥就訓左陣(係訓唔到..-_-")

之後就開電腦打blog..有無人可以話我知..今日有咩功課丫






訪客留言 (返回 xddxdd123 的日誌)


puiying_327 於 2010-06-15 11:09 PM 發表:
cm
如果我有寫單位
都有15分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頂,都唔知係咪弱智定燒壞左腦.
無記錯四年班我地都好似都唔洗寫-.-
Posted at 2010-06-16 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]