-^~^-
^^
xddxdd123
暱稱: 1.6:TinG=P`★樂古:成=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2019 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
差唔多派哂d卷啦-v-'...
假期
讀得書好=升班嗎?
nRadio
一天的生活
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 28
今日人氣: 1
累積人氣: 432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 16 日  星期六   晴天


打架 School Picnic 分類: 未分類

想打日誌又冇心機打..一返到去?..咪又係開住部電腦..之後食飯..之後做功課..之後就睇書..

月黎月慘啦..今個星期三就PuTongHua有3樣背書..(1)校歌[All]..(2)PuTongHua第某某頁..(3)PuTongHua小冊子9-11頁

唔緊要..仲有2個英文book Report ^^ 係咪好開心呢:)

有某次放假..朝早玩玩下aOc 傾下傾下撞到個都係讀協同..不過佢係1D..我係1E..問下問下..堅架Wor..佢Aoc名:<A貨静夜>jj

個名都幾型下@_@

今個星期一..係我地學校既旅行日  S1去北潭涌 BBQ

係架旅遊巴..有人因為有個男仔係咁唱G.E.N既A.I.N.Y比我地男班主任罰係架車度唱..嘩..走音歌..幾部手機峰擁而上..

呵呵..我地仲有低IQ問答..答岩有珍寶珠..我都有一粒咁啦v_v'

之後去到..我係第一次BBQ..好耐先起到爐..因為係環保炭..

之後某某好心人(!)

送左粒原子炭精過黎..先起到爐....

燒左雞翼 芝士腸 棉花糖 超貴的牛扒(45蚊3魂..你話貴唔貴=.=)

仲有D立立雜雜既野..貢丸 燒賣

之後食完就去玩啦  個度係冇乜野玩..我地玩馬嬲搶球

玩到1點多..就玩集體遊戲 咪又係個幾個=.=

卜傻西..拋報紙-.-

之後坐車我就zZz^_^

星期三..我打交..

為左幫Fd..口供寫左3次..個日留到我7點..個老師仲話:我都係人地啊媽黎架..我都知蘇生你既諗法 我心諗:你識Q咩?

6點先比我地打電話返去保平安?你係咪傻左?...個老師係我地女班主任..中女級..佢個日有書畫學會 4:00-5點多

我地3:45放..都有時間打電話架wor老兄

只知這位老師d膠係硬..多到可以整膠袋

星期五.我本身打架係大過(其實只係玩玩..不過佢都當到黎真)

因為我地只係推 推撞撞 變左小過 又唔係大奸大惡 我地返左唔係好耐學 有前途 先變左3個缺點 變左之前可以用優點消

我男班主任係好 ..個樣都ok..佢話我數學75分以上就會有優點一個..都幾難@_@ 27跪就test啦>_<

今個禮拜就係咁

1E班某某同學..我冇鍾意你..我鍾意你....條毛咩?只你姣啦..蔡偉寶唔受溝.又話要溝賴健樑..你咩料姐?

比我同蔡偉寶圍插你..仲話我鍾意你? 昨天你同我講話你鍾意1E班某女仔....你又唔講邊個

今日要拜啊媽..早D開電腦先知你講緊我係你個qooza凌..嘩..你咩料子?

我唔受你溝..附上佢qooza網址 咁好溝落去酒吧溝啦..有型仔..又有錢..(講真..我 佢都唔係話咩好型好索個d)廢事架個同字又比佢作到故

仔..唱全班..試過架..佢鍾意蔡偉寶..比全班笑死..我地寫係黑板到話..xx鍾意蔡偉寶..我廢事響人全朵啦..

佢想刷又比人阻住左..笑死-_-v

http://blog.qooza.hk/tsuiyingau

第3篇Blog文..

 

 

 






訪客留言 (返回 xddxdd123 的日誌)


a833123 於 2010-10-16 08:05 AM 發表:
咩事比人記左3個缺點咁得人驚?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

三人集體武術上的交流囉
Posted at 2010-10-17 09:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a833123 於 2010-10-16 08:03 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]