| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|


2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 又一年既中秋 |
星期五放左..返屋企換3跟住再出去.....諗番起上年中秋..咁又一年..都唔知過得怏定慢..出到太和...同小榮..ben..去左M記食野..跟住見到兩個我地學校既人@@.食緊個陣係咁打比人睇下出唔出黎玩....點知都係得我地3丁..食完諗住上子健屋企..不過見到聰屎瞿..佢話去海濱...跟住我地又去左去海濱...見到好多人..見到方方姐同佢d fd..不過好多都識...佢地玩包剪x.不過佢地係玩打人塊面o哂嘴....冇端端比人打左勁多野...不過唔知點解..冇咩feel..比人打都冇咩還手..就算係都係玩下...跟住就見到b郎佢地...同好妹妹佢地..之後叫佢地上去子健屋企又話唔上....咁我地就飛的上去佢屋企...10到..佢屋企又大左..以經夠大嫁啦..而家仲大..=o=''開頭係到吹下水//食下野飲下野咁..之後就玩蠟燭...小榮係到借酒澆愁..本來我都想飲..不過病..冇飲到..飲左小小..玩到勁大火..小榮就借d意係到打人..=o=''傻q左...跟住玩玩下..b郎個d又話上黎..跟住好似12點先上到..上到黎佢地買左好多野食上黎..係咁食..點幾到佢地係到玩.誠實與大膽..得我冇玩..所以係咁比人整...次次都拎我黎玩..係咁比人嘴...玩到點半諗住走不過冇人同我走..我又唔識去火車站....最後2點先走.....又食又拎..冇車答..番太和..答的..係咁比我啊媽鬧...3點返到去....答半先訓...兩日都係3點幾先訓....訓到3點先起身.....咁又過左一年喇..都唔知快定慢.....好想去番以前...唉..不過過左過係過左..發生過就係發生..想變都變唔到...想忘記都可能得既....不過我諗..除非失憶如果唔係都好難唔記得......有又要過冇又要過...開開心心咁過啦..香港人..哈哈...一d都唔好笑..(傻左)
|
| 刊登時間︰2006-10-08 03:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|