5.26
中午回家.下午开会.
5.27
中午在课室呢.晚上'同+耀吵喇.
兜话佢稳5到我...我电话摆系课室.嘸囖.
所以佢打佐几嗰电话我都嘸接.卡卡..天都呒帮佢.
5.28
中午.同兜留底.去佐汤记.
见到嘉莹.差D认呒出佢呢...吃完也.做完作业就行佐下.就回学校呢.
5.29
妈妈叫我中午回家帮妹填自愿.但我怕被人捉噢.
就话听日先喇......
下午要画画.
画完'同小娜'家宜一起返宿舍...
佢哋都去吃饭咕...就叫我一起呢.@#$%^&.就去喇.西西.
好耐嘸吃过饭噜.西西....
5.30
中午噢'返佐屋K呢.
吃完饭.妈妈搭我去买拖鞋顺便返学喇.
收到KK条信息呢.话下午放学就可以回家呢.听日放假.
后来就同课室D人讲呢...就起起返宿舍.
本来没捻住返咕.KK话帮我拿也.
但后来静儿要返.捻捻下就返喇.....
洗完头.整完也就滚呢.∼∼∼∼.
下午.放学.回家....
5.31
放假.感觉仲系累过返学的...
捻住画画的.但做完作业后.已经1点多呢.
后来就没画呢...就整好D也.
去婆婆度呢.
公公身体呒舒服呢.
去到.婆婆度停电呢.嘸奈......
5点多.买书.返学...
|