| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| 2006-11-28 |
分類: 未分類 |
星期4比左張紙佢,到到今日都唔知點,唉.........放左學就落左kf,去M記食完野就去左天晶,玩到5點幾就走,去左葵廣買左2條冰糖葫蘆比阿媽老豆食,最後我地3個人只係食左1條,留返1條比阿婆食!返左公司瘋狂下載神起既視頻,見到有VACATION,狂抽...........之後DOG彤ADD我,講個D野,唉,都唔知點好!如果唔係咪樣衰囉!!!!!
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 2006-11-17 |
分類: 未分類 |
今日係尊題研習日(數學)小息同臭女人玩到隻腳既波羅蓋腫左同"YU"左,阿包幫我整散D"YU"血,超痛!!梅SIR唔知做咩事,成日唔係學校,搞到冇波打!!LUNCH個時係咁玩家輝,哈哈!超好笑.放左學冇得打波之外又見唔到家輝,唉......放學落左KF,見到硬舊西,佢叫我地個時嚇死我!之後見到佢同個女仔一齊,應該係佢條女!!之後去M記等DOG彤同丫烏,我地未行到已經見到佢地!坐左係M記,之後又唔買野食喎,個個都話去食牛什,之後我話咁你又坐係度,又唔買野食,你真係丫~!過到去佢地又唔食,無奈,KAMMY話聞到臭味,但我聞唔到!行左陣就返公司啦!! |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 2006-11-16 |
分類: 未分類 |
練波個時,死人梅德智係咁係罵我,KAMMY個D,個時超憎佢,今日完全冇哂心情去打,因為冇左家輝係度踢波,咩心情都冇哂,超唔想打!!唉.....本身話聽日都練既,不過之後有人話要早走,遲黎,所以MISS話唔練,心情又低到落谷底.......之後返屋企,8:00先食飯,之後10點幾叫左PIZZA,因為阿哥個急救課程PASS左所以有得食,好耐冇食過,超正!!之後又係睇東方茱麗葉,睇睇下我阿媽係度罵我,佢都傻傻地既,我夜訓係我既事姐,關佢咩事??之後仲罵左好多,多到講唔哂!! |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 26 | »
|