第一次摸底考試嘅成績出咗了。
不出所料,比人踢出咗培優班。
回想當初,我爲了進入培優班而努力學習。
最終都系又比人踢咗出來。
真系好唔甘心,
她們每天都嘻嘻哈哈都可以考得咁好,而我,安安靜靜卻。。。
點解會咁個?爲了以後,我決定。
一定要一雪前恥。@
在模一,模二,中考裡面,證明比她們睇,我系得嘅!