聽日就要考oral exam了。
E+好驚啊,之前的模擬只系得B。
要考重點應該至少要3嗰A掛···
實驗同思德要A都應該無問題嘅,不過,凈低個個A,去邊穩啊?
體育系C,口語系B,哎·····
E+突然覺得要考到1中比之前更加困難。
一日未考試,變數依然很大。
最近又發現自己懶散咗,成日都覺得好累。
明明要早D起床背書卻訓到好遲·····
成日覺得時間好少,但系要複習嘅時候又唔知道可以複D乜。
好煩惱。!
祝福自己聽日嘅oral exam可以pass啦!