|
|
2010 年 2 月 25 日 星期四  |
| 3 day. |
分類: ★`笨笨豬>33 |
一眨眼,
4日過去佐、
累到抽筋- -
飲酒戈日真係無奈啊= =|||
去Cam2n屋k訓覺
訓到晚上起身打邊爐
打完邊爐- -叫佐貨櫃,ar賢,傑仔出黎;
- -坐係公園扯煙-。
ar賢一個人坐係另一邊,
之後2個賓妹無啦啦坐到距隔黎,
笑死我= =、哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。
之後就等ar豪距地。
青洲戈度老婆喊佐。
額、
之後成班人去佐老婆屋k~
Cam2n煮烏冬比傑仔、
- -幾擔心距煮爆佐個鍋。
之後貨櫃煮野比我地食。
= v =贊好味wo~
家庭主(夫)
嘻嘻。
之後睇電影,
之後玩通頂
之後7點幾搭車去Cam2n屋k
成班友訓一張床。
- -訓5著。
之後我同貨櫃訓地板-。
凍到發抖。
- -。
之後返佐自己屋k訓。
個個累到連早餐都5想食,直接倒床訓。
之後- -就系訓覺訓覺。
到依架我都未訓- -。
從2月22號
我會慢慢把一顆心交給你。
因為,一顆心容不下二個人。
因為有你,我也不再感到害怕。
4daY.
|
| 發表時間:2010-02-25 12:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mkb0y 於 2010-02-26 08:25 PM 發表:
cm -).
|
|
|
lingk 於 2010-02-25 05:47 PM 發表:
肥婷-v-
|
|
|
AR_UT 於 2010-02-25 09:49 AM 發表:
- W0W`
|
|