`I 'm SIU BaN=)
               I NKC    
      Welc0me t0 my Bl0g 
            
.鱅`您已經戀上我bolg 秒=]
xiaomomo
暱稱: 鱅`大力笨;)
性別: 女
國家: 澳門
好友名單
2010 年 3 月 9 日  星期二   晴天


❤的抱抱✿ 分類: ★`笨笨豬>33

I BONNI2`

 

`BOnNI2 is My  LP.X)

 

`64 DAY

 

314日

情人節?!

你地會點過 ?

 

 

依個禮拜買衫and有咩買咩- v -

個柒頭剪佐,再染返金!

歐耶!

 

 

下下禮拜去shanghai玩 !

順便打條女0 v 0

好興奮*&……%¥#……%

就甘多!

 

ComM2nT *

 

留CMB*(&……%¥*&

 

                       ` I _G  α FHση =]

                           `16 DAY

 

 

發表時間:2010-03-09 09:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 xiaomomo 的日誌)


chowhoini 於 2010-03-11 12:50 AM 發表:
c0mm3nT=]"
打女咁哀-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sherry96113 於 2010-03-10 08:38 PM 發表:
得拉得拉; 吾要人拉/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



schoo_gril 於 2010-03-10 01:52 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WingHey1204 於 2010-03-09 11:16 PM 發表:
小笨打女' yo =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0vESan 於 2010-03-09 11:15 PM 發表:
情人節.?
1個人過lo a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyinbabIII 於 2010-03-09 10:37 PM 發表:
C0mm3Nt :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loiuniong 於 2010-03-09 10:28 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iibabmiv3v 於 2010-03-09 10:27 PM 發表:
- 傻婆芝=.=~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iny_LoVe 於 2010-03-09 10:17 PM 發表:
打人-口-唔睇錯丫MA?=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamta 於 2010-03-09 10:00 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]