|
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| 偷懶= v = |
分類: ★`笨笨豬>33 |
今日係隻狗生日
超懶,吠都5吠一聲。食完野就趴系度訓覺
隻狗都5理我ge.(我喊比距睇)
仲超識享受- -
訓覺鐘意訓冷氣隔離= m =|||
一睇到食ge野就超瘋狂。- -
隻狗2個月大,不過大隻過人地d狗- -。
貨櫃隻手比小可愛隻手猛抓一下,
貨櫃爆光- -|||。
只可以講只狗太厲害啦。哈哈哈哈

終於可以關門放狗啦。
|
| 發表時間:2010-05-20 10:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
arkai5 於 2010-05-21 12:35 PM 發表:
睇住養死隻死呀
|
|
|
sky27 於 2010-05-21 08:30 AM 發表:
隻狗都幾勁... comment
|
|