`I 'm SIU BaN=)
               I NKC    
      Welc0me t0 my Bl0g 
            
.鱅`您已經戀上我bolg 秒=]
xiaomomo
暱稱: 鱅`大力笨;)
性別: 女
國家: 澳門
好友名單
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


偷懶= v = 分類: ★`笨笨豬>33

今日係隻狗生日

超懶,吠都5吠一聲。食完野就趴系度訓覺

隻狗都5理我ge.(我喊比距睇)

仲超識享受-  -

訓覺鐘意訓冷氣隔離= m =|||

一睇到食ge野就超瘋狂。-  -

隻狗2個月大,不過大隻過人地d狗-   -。

貨櫃隻手比小可愛隻手猛抓一下,

貨櫃爆光-  -|||。

只可以講只狗太厲害啦。哈哈哈哈

終於可以關門放狗啦。

 

發表時間:2010-05-20 10:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 xiaomomo 的日誌)


me_sell 於 2010-05-26 04:13 AM 發表:
留個cm 俾你啦~~~有冇掛住我先~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily1314168 於 2010-05-25 01:53 PM 發表:
CM;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iny_LoVe 於 2010-05-21 03:19 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakmkam 於 2010-05-21 01:46 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CONNIE00 於 2010-05-21 01:31 PM 發表:
小笨小笨` CMCMC`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arkai5 於 2010-05-21 12:35 PM 發表:
睇住養死隻死呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaKa_Bera 於 2010-05-21 08:45 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sky27 於 2010-05-21 08:30 AM 發表:
隻狗都幾勁...
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0vESan 於 2010-05-21 02:01 AM 發表:
隻狗好暴力下-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan1011 於 2010-05-21 12:56 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]