|
|
2010 年 8 月 10 日 星期二  |
| - ﹏ぶ媽媽咪B、減肥減肥 。 |
分類: ★`笨笨豬>33 |
減肥減肥`
個個一見到我都話肥佐甘多ge.
- -最衰都係貨櫃。
日日食食食```
5肥都難.
要減肥啦。

|
| 發表時間:2010-08-10 10:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你古下 
答案係:
往下睇
 秘密. Posted at 2010-08-12 03:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
 我會努力伽la. Posted at 2010-08-12 03:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
減肥加油呀!!!話說我瘦左 @v@ hehe~~ 幾時約出黎飲下野咁呀~
|
網主回覆
老婆約,幾時都得閑啦~
哈哈。 Posted at 2010-08-12 03:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
funyii 於 2010-08-10 11:57 PM 發表:
0H BABY @@@@@@@@@ LOVE U!
|
網主回覆
I lov2 U`  Posted at 2010-08-12 03:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|