|
|
2010 年 10 月 25 日 星期一  |
| ★`我可以.=] |
分類: 未分類 |
=,=超無奈訂佐副con,拿返黎2隻5同色.
一隻啡色一隻藍色.- -
5通叫我2隻5同色眼出街咩0_0
都5知比5比我退.
-,-今個禮拜條仔同距幾個fd去翻工啦.
我終於得閑打機啦T,T
我已經成幾個月冇打過機啦. 
-,-依排做的最多ge就系打牌.仲有就系打桌球.
- -輸ge多贏ge少.
- -尤其桌球,d高手連杆入窿- -
有時我一球都未打就輸佐啦.
今晚down game.之前戈d太耐冇玩要更新.
*v*我咩game都玩架`可以玩埋信長架 
解放啦解放啦.哈哈哈哈哈哈哈
睇我笑得幾奸. 
|
| 發表時間:2010-10-25 03:34 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
-3-兄弟 Posted at 2010-11-04 08:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
funyii 於 2010-10-25 10:50 PM 發表:
你試下 引系呢個潮流(h)
|
網主回覆
哈哈`都好wo-3- Posted at 2010-11-04 08:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈`-3-好B Posted at 2010-11-04 08:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
玩架.不過5勁姐,哈哈 Posted at 2010-10-25 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
BB越來越來越令女B,haha*v* Posted at 2010-10-25 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-10-25 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-3-thx. Posted at 2010-10-25 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
kaka.
麵包Bb>3< Posted at 2010-10-25 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|