`I 'm SIU BaN=)
               I NKC    
      Welc0me t0 my Bl0g 
            
.鱅`您已經戀上我bolg 秒=]
xiaomomo
暱稱: 鱅`大力笨;)
性別: 女
國家: 澳門
好友名單
2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天


★`我可以.=] 分類: 未分類

=,=超無奈訂佐副con,拿返黎2隻5同色.

一隻啡色一隻藍色.- -

5通叫我2隻5同色眼出街咩0_0

都5知比5比我退.

-,-今個禮拜條仔同距幾個fd去翻工啦.

我終於得閑打機啦T,T

我已經成幾個月冇打過機啦.

-,-依排做的最多ge就系打牌.仲有就系打桌球.

- -輸ge多贏ge少.

-  -尤其桌球,d高手連杆入窿- -

有時我一球都未打就輸佐啦.

今晚down game.之前戈d太耐冇玩要更新.

*v*我咩game都玩架`可以玩埋信長架

解放啦解放啦.哈哈哈哈哈哈哈

睇我笑得幾奸.

 

 

發表時間:2010-10-25 03:34 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 xiaomomo 的日誌)


ella_1029 於 2010-10-26 09:20 PM 發表:
cM:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-兄弟
Posted at 2010-11-04 08:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ella_1029 於 2010-10-26 09:20 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ella_1029 於 2010-10-26 09:20 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



funyii 於 2010-10-25 10:50 PM 發表:
你試下 引系呢個潮流(h)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈`都好wo-3-
Posted at 2010-11-04 08:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wwingxd 於 2010-10-25 09:53 PM 發表:
鴛鴦眼,
搵日俾我睇下你帶戈對con既令樣 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈`-3-好B
Posted at 2010-11-04 08:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovepp5200 於 2010-10-25 06:48 PM 發表:
勁舞玩吾玩;o?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩架.不過5勁姐,哈哈
Posted at 2010-10-25 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janet_999 於 2010-10-25 05:04 PM 發表:
BBBBB~ 我黎比cm 你呀xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

BB越來越來越令女B,haha*v*
Posted at 2010-10-25 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenniechiang 於 2010-10-25 01:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-10-25 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iibabmiv3v 於 2010-10-25 12:55 PM 發表:
- C0MM2NT;).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-thx.
Posted at 2010-10-25 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WENDY5555555 於 2010-10-25 12:46 PM 發表:
n0:1 笨笨bb xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka.
麵包Bb>3<
Posted at 2010-10-25 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]