今日好早比老豆嘈醒佐.去佐做回鄉證.11點幾去佐飲茶."正"
跟住成個下就係屋企"悶"
6點幾咑佐比"鵬"同佢去睇佐(鐵血戰士s).^^.頂.坐係最前面.睇得超辛苦."-.-"
睇緊戲既時候有個傻婆喊住咑比我."哼".都唔知比咩反映佢好."哼".唔好在咁傻了."-.-"
10點幾睇完."鵬"話等埋魚蛋.去佐ione玩."呵"
11點幾番到屋企.咑住咁多先^^