今日鷽校D野不多說了"!"
放學之后個個都要留堂.我就同牙鵬行去輕鐵站搭車..我就番咗屋企..點知去到門口沒鈅匙入屋企."悶"
跟著就自己去咗學校穩牙正.牙石.去咗安定天臺.等埋子俊."悶"
之后牙石番咗屋企.我同子俊.牙正.去咗置樂網吧打機.打咗1粒鍾."好悶".岩岩開始玩勁舞果然好難."悶"
玩完之后就各自番咗屋企.本黎話9點在岀去天水玩通頂的.不過我太累.天日要陪牙哥.所以冇陪到佢地岀."sor"
兮望天日睇得成蘇乞兒啦(!).
"每日都會冇時冇刻掛住伱的.兮望伱也可以" :2day"
記得留cm.bo =]
|