xing's RECORD
xing55
暱稱: xing
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-07-05
nobody..nobody but u...
♥林峯好型仔呀♥
i miss you>___<...
希望見過我傻笑既人唔...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 239
今日人氣: 2
累積人氣: 1398
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


旺角一日遊 分類: 未分類

   今日媽咪遲收工,

   所以我就係四點幾既時候...

   同阿姨,表妹,姨丈一齊去金魚街,買金魚   (p.s. 扮下金魚佬先 -0-')

   去番上次個間,買左2條大,3條細,2條中

   買完之後,姨丈話走...咁咪走囉          好希罕咩!?

   我地經過無數店鋪...最後去左 "寵物便利"

   我阿姨話想比表妹試下抱兔仔...跟住係到扮買

   我都有抱,兔仔好可愛...不過未剪指甲,好利

   超enjoy個種軟綿綿既feel...   :)

 

   玩完兔仔之後...我阿姨就話晏啦

    要番阿公到食飯...

    本來我地都諗住走...點知見到間寵物店 " 老虎狗屋"

    淇淇即刻入左去...咁我咪跟埋入去囉

    入面都ok多狗下啦     跟其他寵物店沒兩樣

    

     咁arm有隻狗仔拉便便,

     所以為左清潔,

     就抱左四隻狗仔出黎 (p.s. 白色,feel : 軟綿綿)

     所以我就順手掂下佢地...點知個個售貨員又叫我去洗手

     話有細菌...D狗仔會容易病囉 -0-'

     跟住我咪去洗手囉...阿姨話叫我地抱下(p.s. up左一大堆扮買既野  )  

     超想笑佢...哈哈

     我拎兩隻手要抱住佢...唔知係咪我抱得佢舒服

     佢個樣超enjoy囉     

     過左一陣...佢開始有點不耐煩

      就開始掙紮...我廢是強人所難

      就放低佢比表妹...超好人囉我

      超害怕表妹會跌左佢...

       佢真係好可愛呀...又乖(p.s. Birth: 2 month only)

       希望第日有機會試下養狗 & 兔仔 :) 

       they are cute than all animals...  :)

 

  






訪客留言 (返回 xing55 的日誌)


kIM9511 於 2009-09-17 04:50 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iluv_XD 於 2009-09-07 09:12 PM 發表:
CMx)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thanks :)
Posted at 2009-09-07 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]