| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| it starts again |
分類: 未分類 |
今日HE堂煲番茄薯仔湯
好味道
不過未試過落雞湯
所以覺得好似怪怪地咁
自已一個飲哂..good
無啦啦" 火警演習 "
嘈死人啦..
放學先記得未搞掂個maths file
問楊玉環借左黎抄
同慧虹妹一齊去搭車
睇左百人榜
唔知應該比咩反應
總之就加油啦
係放學搭車途中
見到你
好意外
你都係無變過
不過..令仔左
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-06 03:30 PM 發表:
你好野囉^__^, 1個cm都吾留比我; 死都吾比我
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-06 03:29 PM 發表:
下,我細佬-[]-,?!
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:49 PM 發表:
^___^
|
網主回覆
你細佬.. ^___^ Posted at 2009-12-02 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:48 PM 發表:
甘你見到邊個丫
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:48 PM 發表:
未夠-`-
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:37 PM 發表:
原來嘉欣兄鐘意劉俊傑^_____^;
|
網主回覆
瘋了嗎? Posted at 2009-12-02 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:36 PM 發表:
原來嘉欣兄鐘意劉俊傑^_____^;
|
網主回覆
-0-' 咀夠大嗎?! Posted at 2009-12-02 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chaiyu 於 2009-12-02 10:34 PM 發表:
你見到邊個阿^v^?
|
|