考完試啦
我自由啦
好開心添
個表情符號有d kai >.<
原本約左kathy
點知佢.佢 t.t
唔想講啦..
十分恨她的說 ^___^
不過後日又有另一樣野擔心 @,@
聽魚sir講..
我 [email protected] 炒左 t.t
不過,
其實都係預料之內 ^___^
希望其他科無咁樣衰啦 =]