xing's RECORD
xing55
暱稱: xing
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-07-05
nobody..nobody but u...
♥林峯好型仔呀♥
i miss you>___<...
希望見過我傻笑既人唔...
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 239
今日人氣: 1
累積人氣: 1407
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


REALLY BAD=[ 分類: 未分類

今日開始派卷啦

老實講..

其實真係好緊張

唔係驚太好

而係驚太差 =[

不過對於今日派既科目

我都唔係好感興趣炸 =]

(p.s.因 為 我 覺 得 一 定 唔 好 ^___^ )

 

First.. I.H=FAILED

Then..PTH=PASS,BUT BAD

And Then..HE=PASS..NOT SO GOOD..ALSO NOT BAD=] (THE HIGHEST MARKS)

Next..MU=FAILED..但係總分=PASS..BUT BAD

After that..CHIN LISTENING=FAILED

                            綜合能力=PASS..BUT BAD

Finally..I.S=PASS..我諗佢應該我今日最驚訝既一份卷

                                  但係其實都唔係真係好高針嘛

                                  死人楊昊寰唔夠我高又係到嘈

                                  我...佢呀 (不雅~0~)    

 

 

聽日要返醫院複診

對唔到英文卷

唔開心 =[

 

最後..

祝各位對卷中既朋友

開開心心

快快樂樂

心想事成

想要幾HIGH MARKS

就有幾HIGH MARKS =]

 






訪客留言 (返回 xing55 的日誌)


winkie1118 於 2010-02-17 08:16 PM 發表:
comment;]
我考得好差/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cuteannann 於 2010-02-15 02:16 PM 發表:
re;
唔系 系要落超大雪先唔洗番-v-
我應該會去滑雪掛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy9607 於 2010-02-15 01:53 PM 發表:
﹟.阿 嬸 , 您 冇 野 啊
﹟.咁 耐 仲 唔 打 bg ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy9607 於 2010-02-10 09:37 PM 發表:
      .comment*
      .Feb.'10-kathy9607
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy9607 於 2010-02-10 09:37 PM 發表:
      .comment*
      .Feb.'10-kathy9607
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



may2003150 於 2010-02-09 05:19 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]