| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 我最愛的.. |
分類: 未分類 |
前個排去左旅行
所以n年無打bg:)
re kathy大嬸:
而家打啦,
請多留cM =]
去左一個四日三夜既旅行
小姐們估下我去左邊?!
嗯嗯..無錯啦:)
我係去左台灣
正確黎講..係台北:)
個到又凍又多雨
但係我都玩得好開心^3^
哈哈..好多手信呀
不過..
係比自已嫁^___^
各位看完請不要打我:(
我同mei mei瘋狂夾公仔 *v*
大大大收穫呀 $v$
我仲買左隻牛奶熊公仔
以上既稱呼只限於台灣人:)
我愛愛愛死台灣:)
|
|
|
﹟.comment* ﹟.Mar.'10-kathy9607
|
|
|
﹟.comment* ﹟.Feb.'10-kathy9607
|
|
|
﹟.乜 您 阿 媽 冇 教 您 去 旅 行 要 買 手 信 咖 咩 !?
|
|
|
﹟.竟 然 去 旅 行 都 唔 買 手 信 ﹟.賤 格 !!
|
|