前幾日無無聊聊係到聽歌
聽左好多周杰倫既歌
特別鍾意『夜曲』裡面既呢句
“當鴿子不再象徵和平 我終於被提醒 廣場上餵食的是禿鷹”
今日上左第一堂新既CP堂 (p.s.新個個張sir)
悶+唔好人++++++++++++
太多衰野啦 >3<
又唔寫出黎比我地睇囉
好唔鍾意呢個阿sir呀
真係好鬼死掛住梁sir呀t.t
一邊聽張sir講書
一邊眼濕濕咁
我發誓如果梁sir番黎既話,,,
我一定..一定讀好CP:)
但係..梁sir又係咪真係會番黎呢? -,-'
梁sir,,,
我永遠懷念你
好懷念昔日梁sir個種咁風趣既教書方式:(
要加快速度去睇本reader
好多難字>3<
愛上了食five..
近排學校十分流行呢=]
|