今朝補完習
就同契弟玲去葵芳行
搵佢既途中有大波折>3<
我地去睇panda-z wonderland
隻熊貓好可愛嫁;)
賣相真不錯a__a 爆笑的一幕^____^
個妹妹仔好可愛呀>< 請細心留意那個粉紅色公仔><
我又諗番起個個廣場經理既搞笑野xdd
笑死啦><
p.s.詳細照片請在facebook收睇;)