今日又係訓到12點幾先起身 ....但係仍然好累阿..... 真係好陰公阿!!!成身都痛...特別係搏頭...都唔知搞乜鬼.... 跟住作左篇文拉!!!溫左陣中文同中史....因為聽日要TEST 阿!! 一番到去就要TEST....撞鬼咩...都考試拉.... 跟住就溫數學拉!!又死得拉....越溫就越想訓覺喔 ...點好???? 不過都唔可以訓....一定要溫溫溫....因為後日就考試了... 唔溫就真係死得了.....最驚世史....即溫即死..因為好快訓著..