今日3點同阿媽...細佬...茵出左去旺角... 行到7點幾先番到屋企... 買左好多野...一袋二袋甘.... 細佬買左一條褲...一件衫...一件外套... 一對波鞋....5百蚊阿... 我就買左一條超短裙....同買一件背心既外套.... 仲買左部手機...勁開心阿