今日成日都係西貢...... 個個訓到12點先起身.....三個人訓..好逼阿 勤晚三個個人係度...食煙.... 哇...好犀利阿.....霖...吸左兩口就識了... 我地睇到多陣好搞笑...笑到我同茵又肚痛....唉... 茵話霖好似岩岩同人做完.....果d.....既人... 笑死...不過又真係幾似既..... 跟住霖就教我地拉...跟住我識左了....太開心了.... 但係茵食黎食去都仲未食喔...太搞笑了.... 我食左4支....