today,落雨...我系屋企好無聊...冇人陪.....慘
本身霖住出街噶....但系落大雨啊......所以冇去,,,,,,
少佐一次去玩噶機會.....慘........悶啊.....
妖,今日月考啊``
我咩都唔識做啊``
慘啊``
數學10題有9題唔i識啊```
我要努力啊``
唉``
今日我冇理阿健``
因為距同我最憎噶人玩邁一起``
我已經兩日冇理距啦``
下次先寫過啊``
88