哈哈哈....... 番黎打qooza時間
上一次既qooza系西班牙打嫁.. 跟左港隊參加左南華舉辦既<西班牙之旅> 去到同左巴塞隆納&羅馬&皇家馬德里既青年軍踢牙(3場都系正選) ×O×正 好勁.....3日打3場.....lose左2場(巴塞&羅馬) draw左1場(皇馬) 吾知佢地講咩-3333333333333-" 雖然lose左(其實已經預左).....分享下足球既野姐 報喜訊..................... 隻腳好番..^o^ 講咁多先88