英國足球之旅; { 所有時間系英國時間 }
第一知我去左英國既應該系周b`
英國時間12:xx am 同周b msn 講左句< 你地果邊系吾系7點幾? >
佢就知我系英國 真聰明 !
12:xx am 同佢傾msn
訓吾到. 好采金日吾洗練波 如果吾系就死得;
同班鬼仔都冇訓 但系一陣3:00-6:00都開球場比我地
所以我地諗住去操合作性 因為遲d有友誼波
識左好多波友 但系佢地都冇乜人有fb
算啦; 講到呢到就算 訓多陣都好` 一陣練波
好凍牙>3< 好吾慣 咁凍踢波 著長袖3 短褲 波襪 釘boot
真系吾慣呢!
|