☆
星期日返教會....
一返到去就見到好多人.....
飲左枝可樂當早餐!!!!!!!!
張^好似整到會議室d開會ge^!!!!超型!!!!
我成日都覺得周董好慘!!!!
成日俾我家姐煩住!!!
但佢都好有耐心咁!!!!!!!
我真係好服佢!!!
劉浩賢係玩game果陣時講打細丘...
超好笑...
堅佢金日好靚女..好似..唔知講咩好
大丘,思惠2號,李貴生,無了,琪宏,佢地個個都無返!!!!!
無左佢地好悶好悶,,..
思詠無返..所以周董無咩留心!!!
周董...打電話俾人地啦!!!
掛住人地就同思詠講啦!!!!
華姐呀!!華姐呀!!!你好暴力呀!!!
今日食lunch時....我講河童頭上唔係有個碟,,,好似ufo d野咩?????
個個人明知係一個笑話....笑一笑就算!!!!
但佢打我喎!!!!!!!最哀就係想噴我!!!!!!!
我講左sorry........佢仍然打我!!!!!!!
咁樣以後無人同你講笑.....個個人都會驚左你!!!!!!!!!
日日俾華姐(河童)打!!!
其實唔係打.....係...如果係1d架人就知啊!!!!!!!
因為佢用好咩架方法!!!!!!!!
真係好慘呀!!!!!!!嗚嗚!!!!!
明白ar y ge心情.....xd
其實佢唔係我講ge咁差...
有時係鐘意激下佢!!!!!!!
佢發起火時超好笑!!!!
但佢找我打時就好怕怕!!!!!!!xd