幾日冇上來
星期三週會真係印象深刻,年度十大最差週會佢都攞硬三甲,條友去唱催眠曲我諗會幾好出路
我覺得自已好靚仔,算唔算妄想症?
放學打波,吳sir教田徑,又係free time
同周be 1on 1(都on左成兩個鐘),打打下佢貼身mark我,結果我過左佢之後變左鬥快跑番去個籃到~~~
同短跑係冇分別
今次又俾佢批中小腿,預計三日康復
geog堂支專用筆好靚咁斷左
一日上堂冇筆轉勁唔慣
放左學睇三人決賽
笑左
超多gag
跟住就萬里長征去完大眾去文英再去其昌一輪格價之後係四十蚊之內買左兩支g-2同兩支um-151
出九龍一定係$35內
整左支G-signo,自已再改左d配合番自已習慣
pe堂好盡興
買左charinet個嘴lu~
今日情人節
例牌講句情人節快樂
樂團有新歌,慣性配左d詞~
兩隻都好聽~~
個新嘴勁好吹~~~
d聲靚左€~
3c同昱番左來打波,真係勤力~佢地應該好想係班籃嬴到一場
攞左支bass clarinet走
今日起碼見到廿pair情人,其中包括佢兩個
呢d就叫緣份?
|