應該扣既分都係要扣
點解仲未有留堂紙
咁樣係象徵住我今年要俾人扣多幾分..
依家勁有衝動去賣旗~~~
講真,我人生覺得最浪費時間係果三次45分鐘(f.1一次)....仲要撞正晒籃球隊= =
繼上次全班集體排陣跑環校後,今日本來夾埋全班男仔集體跑少一個圈,點知= =
係跑之前,吳sir係度訓話,話我地跑就應該認真跑晒云云,結果全部淆晒= =好懷疑有人報左串。
跑果陣,bc不適,應該係發現我份eng comp計多左分既報應。
今日pe堂d花生勁好味,生活係要有d咁既野調劑下先好ga..
講講下發現好多笑點~~~唔知校長星期一會唔會講呢?
等。
|