今日d xg好好睇~成班十年唔打一次既人都打左~包括我!
準備open day...呢幾日最早7點半走,最遲8點半走,代價係勁多野食野飲(sushi,雪糕,三角chocolate等十數樣...)同埋兩日唔駛onduty,我覺得係勁抵~]
speech day..基本上果幾個鐘係幾浪費光陰~講野頒獎講野頒獎~咁就兩個鐘!
不過原來文哥何太黎太都三十年la....真係唔係好覺!
校長都先得廿五....文哥竟然仲長過校長!?
跟住落dt ondue...少人到呢...坐係度睇書都得....因為d人好多都係最後先來我地呢面玩(全部食完野前梯上玩番落來),而且包括校監。
就係咁~所有人都以為校監唔會來既情況下走左~得番岩岩去左吞port既傻子浩同我,再加埋已經出到校門仲俾我地急call番來~同我地「地震重建」條橋名一樣既李立喬。
展覽區就有女子組既yoyo同阿邊個(真係唔知佢叫咩名),同埋only負責影相既die sir...
好啦,果個人入到來問左d好高深既問題,就係問我地d遊戲有咩意義.....
原來佢係災後去過四川,重有幫手搞添~~~
結果俾我同傻子急中生智答到佢,而且佢仲好滿意個ans。
之後勁俾d老師同喬讚我地有急才。
端午
一早起身就俾阿媽昆左。
我想開電視,佢話做緊龍舟冇野睇唔好開,於是我好乖仔睇佢講,仲溫左陣書。
後尾知道原來做緊nba直播....
百般滋味盡在心頭。
晏就出mk又俾人昆左,今次係neway。
我地用greenbox d電腦上neway網發現勁平於是即走(果陣係同左佢講要房,消緊毒要等一陣),結果......差唔多同價。
唔同既係少左好多歌。
第一日
晨早番左去,dt房運作暢順後同傻子掃左第一輪。
跟住同wun掃多輪。
後尾俾人攞左去換左d唔知咩垃圾番來.....嬲左陣。
後尾係hallbase執左一張,自已又玩番張,傻子又俾左張我。
算係咁啦~
籃球賽,睇到勁手痕。
d校友真係好有街波feel,見佢地一開始俾人high到波會想出圈~~仲有一大堆街場先有既打法。
我地嬴戰術,佢地嬴技術。
仲有高度同速度。
講波又多左好多金句。
原本廿一個人既dinner團行行下得番8個去左pizza hut,埋單唔駛40
貴嗎唔覺,dinner出街食40蚊內我覺得唔算貴。
吹左陣水,11點番到屋企。
發現愈晏d人愈嚴,頭兩次d人好易話圍,後尾就唔得 = =
就係咁,我攞唔到高級信封。(得個低級)
亦因為咁,我決定第二日要出cheat!(事關有人扔波失敗自已係第二間房用第二支筆圈完攞到個高級信封)
同埋,有d細路係變態的。
第二日
朝早番到想趁冇人自已去d房攞印仔吸晒佢,後尾係乖仔定律下我冇咁做。
之後見到有人咁做 = =
今日差唔多成日係棋藝捉棋。
出左cheat換到隻紫熊仔
覺得自已係一個好衰既人。
於是即刻俾左人,費是對唔住自已良心。
但係好似因為咁激嬲左某某人.....
執野好煩
mc tea time,完
好唔捨得呢兩日......特別係諗來緊呢個月既生活果陣.....
證實cheat係一樣好好用既野!
送禮後一野激嬲左一堆人...
|