冇野做就打波
落雨就打機
好想快d買新書
megabox真係好好好多野玩~
無論點都可以係果度hea一日
好似今日咁
imax真係好睇
唔知幾時開始好多人叫transfm已經變左做imax
「睇左imax未呀!?」
今年d轉會愈來愈gag la....
下年winning同2k會唔會又出現一隊屈機??
想玩street fighter4
crucify my love............